Mitt i vardagen

Jag har ledigt, det är skönt. det är onsdag, alltså mitt i veckan. har inte haft något att skriva om, eller visa bilder.. så nu tänkte jag göra ett snabbt inlägg före jag går och lägger mig! jag har egentligen inte gjort något speciellt de senaste dagarna, igår var jag och drog ut en visdomstand och la plast på mina framtänder för att få dom lite slätare, och jag är supernöjd över resultatet :) nu kan jag fortsätta le, utan att skämmas över mina ojämna framtänder! jag sitter för tillfället och har ont i min käft, men det ska väl snart börja gå om :)
 
ikväll var jag ut på en liten cykeltur på min favorit skogsväg här i byn. grönt och skönt, avslappnande och fint :) sen, som på alla andra kvällar, så styrketräna jag :) skönt! imorgon börjar jag min morgon på massagebänken, kl 9! efter det ska jag packa och bara ta det lungt :)
 
min blogg ser bedrövlig ut. vintrig och trist. ska fixa till den då jag hinner :) men nu går jag och lägger mig, godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: SARA GILLE

vilka fina bilder! speciellt den tredje, jättemysig!

2013-06-24 @ 10:55:42 / URL: http://beatlestokig.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: