Det som varit ♥

Bloggen lades till sidan för viktigare saker.. 
Förra veckan fanns ingen tid över för bloggen. likaså denhär veckan, känns det som! förra måndag var jag hela kvällen med minna, i onsdags blev min älskling 22 år så då kom han hit på kvällen (hade två veckor sportlov han..) grattis i efterskott här på bloggen ♥ på torsdagen firade vi, gänget, sofia som hade blivit 21.. så då var vi allihopa här hos mig :) i fredags var det förlovningskalas, resten av helgen bestod av provläsning, vara utomhus och såna saker. vi firade också robb i lördags hemma i monäs :)

Fullt upp hela tiden eller? nästan..
Denhär veckan känns lika fullplanerad som förra. igår sprang jag på en massa ärenden och pysslade här hemma, ikväll har jag varit vid sofias och skrattat så tårarna bildat flodar.. ikväll har jag också fixat ansökningar till skolorna :) i helgen är det fullt upp med körhelg med skolan och elevförbundsfest på efö! :) men NU är det sovdags, så vi hörs snart igen. ha det fint tills dess! godnatt.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: