En bra fredag ♥

Det har varit full rulle denna fredag från morgon till kväll. här i huset steg vi upp lite före åtta imorse. hela förmiddagen och eftermiddagen har jag tillbringat i lilla jakobstad med mamma och lillasyster. syrran var på urvalsprov och medans hon pysslade med det så gick jag och mamma på stan, shoppade lite, åt på café och slöade i soffan vid campus alegro! sedan helghandlade vi och åkte hem igen. det tog inte länge så kom robb hit, och nu då jag skrev full rulle så räkna jag inte in den timme som vi sov då han kom hit. hehe. iallafall, som alla andra fredagar blev det bastu! och nu denna fredag har ju också ishockey vm startat! så här har vi suttit framför finland-tyskland matchen och hejjat! 4-3, blev det ifall någon missat. nu tänkte jag antingen gå och lägga mig eller sitta uppe en liten stund till, vi får se! godnatt på er iallafall ♥

Från stan kom jag hem med två fina långärmade tröjor, en ljus jeansfärgad skjorta med nitar och en "spets" klänning i vitt för vårfesten, tack snälla mamma ♥ .. och även avfärgningsmedel kom jag hem med, hmm? :D spännande spännande!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: