En liten uppdatering!

Senast jag skrev var det torsdag. sedan dess har det hunnit vara en helt underbar helg hemma i monäs med hela familjen, alla sju. det var superbra väder och jag hade det bra med min älskling hela helgen :) han slingade mitt hår också! då man inte sett varandra på en hel vecka (då man är vana att se varandra nästan 24/7 då man bor tillsammans och kanske inte alltid ger uppmärksamheten till varandra) så känner man nog hur mycket man saknat varandra och allt sånt ♥ gulligull ^^ och just nu saknar jag robb väldigt mycket, fastän vi just pratade i telefon.
 
Det om det! dethär är allra sista veckan i skolan gott folk. det känns bra! tisdag-torsdag har vi något som heter ledarskap.. någonting och det är väldigt trevligt! imorgon ska jag kanske till powerpark och sedan sola om det är lika härligt väder som det har varit de senaste dagarna. på fredag har lillasyster vårfest vid efö så då ska jag dit! på kvällen blir det ett besök till strampen med gänget och på lördag har jag själv vårfest! efter det åker jag hem över sommaren. Det var allt jag hade att komma med nu, vi hörs. ha det fint! 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: