Första maj! ♥


Första maj idag!
Tänk att det är första maj redan, var det inte julafton igår? hmm.. dagen har jag tillbringat i kovjoki, vid stationen. ätit korv och plättar, diskuterat, åkt emmaloket första gången i mitt liv, busat med vincent, agerat dressman-modell-fotograf? eller hur Jennifer? :D hur som helst, det har varit en bra dag, och nu är jag hemma i monäs igen och skriver så fingrarna glöder. ikväll ska jag mysa med min syster och bara ta det lungt och göra sånt som faller mig för.. sånt tycker jag är bra! och så vill jag tacka folket för dessa kuliga dagar också! :) ......

Tisdagkväll, vappen.. igåår!
Igårkväll efter middagen fick jag extremt i nerverna på allt som rörde sig
, ungefär.. så jag och syrran la varandras byxor på och fixade oss, sen hoppade jag i min brummomobil med sikte på kovjoki. på vägen dit var det action minsann, två älgar stod och gosade ute på vägen där jag skulle köra, och polisbilen med sirenerna hade brottom hem på kaffe? :) tur att de inte mötte mig på riksåttan iallafall för där fräste det till, minsann! man kunde nästan tro att jag har en sportbil.. skämt o sido.. jag kom fram levande till kovjoki lite före 10 på kvällen. jag och robb bestämde oss för att besöka lilla jeppis, och det måste jag nog säga, att det var en riktit bra kväll i bra sällskap och allt! kul att träffa folk man inte sett på såå länge och diskutera det senaste :) och eftersom robb haft körtelfeber och inte får ha något med alkohol att göra, så kunde jag för en gångs skull ta en öl! den smakade bra! vi avslutade med korvgörans och kom hem halv 4 :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: