IT'S MY BIRTHDAY!

Jepp! idag fyller jag 22 år. inget speciellt med det, bara extra mycket facebook uppdateringar och sånt:) igårkväll var jag med thomas, tobias och björn och lyssnade på YA:s bänd vi after eight :) idag har jag pysslat med lillasyster hela dagen :) jag har inte ens ätit tårta, för det blir på lördag! :) både för mig, och för min lillebror som går ut nian då!

Imorgon blir en bra dag också, för då har jag en examenfotografering på shemat! ser jättemycket framemot det :) det är Sara som blir färdig målare, och vi ska fota lite här och där före dimmisionen :) bilder får ni se någon gång nästa vecka!

ANNARS.. om det är någon vän där ute som läser detta, om du behöver examenbilder eller andra bilder så fotograferar jag gärna! det är bara att höra av sig på facebook, email: [email protected] eller telefon: 050 4696836 :)



Min fina lillasyster har fotat bilderna :) ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: