SOMMARLOV!

Fan vad skönt, om man får säga det så! ni som är mig nära vet nog varför.. iallafall, jag har haft fullt upp hela veckan. jag har solat, varit till powerpark med efö, varit i skolan, varit hemma, varit på efös underbara vårfest :) och på kvällen var jag med musikklassen till omalleys på en eller två.. trevligt! jag själv hade vårfest igåroch det gick som tur snabbt undan så hann vi bra med allt packande i lägenheten efteråt. robb tömde frysen och kylen och jag sprang fram och tillbaka till bilen med väskor. 
 
Så igårkväll kom vi hem till monäs.. har redan ändrat min boende ort till monäs på facebook, höhöh! har massor att packa upp men jag tror att jag gör det imorgon. för tillfället sitter jag i pappas kontor och skriver ut lite bilder, snart är det mat och sen ska jag fortsätta att redigera bilder, som jag inte alls hunnit med denhär veckan. vi hörs, ha det fint :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: