Varma soliga tisdag ♥

Hela förmiddagen tillbringade jag i skolans studio med klassen. vi ska nämligen göra en musikvideo, hur vi nu ska hinna vet jag inte men göras ska det?! det har iallafall varit en bra dag och nu börjar jag bli trött. ska äta något och sen borde jag läsa lite på ett prov, men vem orkar med något sånt? inte jag iallafall, jag har ju typ tagit sommarlov redan! kanske jag klarar mig på talang..

Ursäkta för telefonbilderna, men jag har faktist inte orkat ha fram systemkameran alls. skämms lite, men så är det. igårkväll blev jag lite ljusare i kalufsen också, det kanske inte syns så bra på bilderna här ovan men det är sant! när ännu slingorna är där blir det super. jag inveg mina nya ballerinaskor med nitar idag också :D jamen,  ha det fint så hörs vi!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: