Ge tips!

 


Bjuder på lite macrobilder...
Ursäkta för tråkig uppdatering, men tentläsning pågår hela veckan! vi har socialvårdstent på fredag, och det är ganska svårt tycker jag. det är mycket man måste lägga på minnet. det blir kanske en liten paus i läsningen, för att gå ut på promenad. ni får gärna tipsa mig vad jag skulle kunna skriva om. helt enkelt, vad vill ni läsa/se? snälla, skriv ner allt ni kommer på! vill ni läsa mina åsikter om saker och ting, isåfall vad? vad vill ni se för bilder? kommentera!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Översta bilden va superfin!!

Outfitbilder e allti uppskattat, före o efter redigering av bilder, tävlingar, tips, åsikter, vardagsbilder, osv. :)

Svar: men vilket tema ska e handel om som man skriver om å säger sin åsikt om? å vilka typer av tips? :)

tack!
Linda Sjölund-Åström

2013-11-13 @ 17:39:05 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Ehm, ja vejt int. Ta upp na ämne som du stör de på. O om du har na shoppingtips, fototips, inredningstips osv. :)

2013-11-13 @ 20:49:29 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: