Ledig två dagar i rad!

Igår skrev jag inte. jag minns inte ens vad jag gjorde igår? iallafall inget speciellt verkar det som? idag har vi åtminstone varit lediga, och jag steg upp lite efter 12 idag fast jag tänkt stiga upp runt 10. typiskt. jag har gjort hushållssysslor hela dagen, tvättat kläder, bytt sängkläder, diskat osv. var också och ordnade upp mitt loppisbord, till clas ohlson och anttila. ikväll har jag äntligen färgat mitt hår! färgen som var kvar la jag i robbs hår, så nu har vi båda nyfärgat hår :) det var måånader sen sist. nu skulle jag bara behöva till frissan och ta bort slitna toppar. försöker spara långt hår, och just nu går det till halva ryggen :) rätt så långt alltså. målet är väl till ländryggen antar jag, det kommer dock ta åtminstone ett år? 
 
Nu ska jag läsa en artikel, dricka glögg, sticka på mina sockor och se på tv. imorgon är vi också lediga, och då måste jag verkligen försöka gå upp tidigare. ska satsa på lite skoluppgifter, kanske gå ut på en promenad, och göra milkshake och hembakt bröd :) är det inte för härligt att vara ledig två dagar i rad? :) man hinner med så mycket. vi hörs imorgon :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: