Med mig hem från sverige..



Det var som sagt en riktigt bra haparandaresa som jag var på i lördags, trots att det blev lite stressit en stund, men allt vi skulle ha fick vi också med oss hem. typ. jag och jennifer började vid rusta, där jag köpte billig handtvål och en mysig lila filt. sedan traskade vi vidare mot barnens land, skopunkten osv. sedan landade vi vid ikea, och irriterade oss på folket som trillade ivägen och alla långa köer hit och dit. vi fick efter många om och men med oss allt vi ville ha :) lite ljuslyktor, ljus, plastblommor, krukor, köksgrejer, en pläd sängkläder, ett skrivbordsunderlägg, och ett skoskåp kom med mig hem. till sist for allihopa till ica maxi och shoppade loss. därifrån köote jag bland annat böckerna på bilden, men också lite annat smått och gott. nöjd! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: