Syträff med klassen :)

 
Igårkväll samlades några från klassen vid Amandas, där vi sydde halarmärken och namn på våra gröna halare. det var en riktigt trevlig kväll, och det blir absolut fler "syträffar". det är mycket roligare att sy tillsammans än att sitta själv och sy. jag och robb ska också byta en liten del av byxbenen med varandra, eftersom det sägs att man brukar göra det för att visa vem men hör ihop med, roligt :) på bilden ser ni mig i min halare, och vad jag åstadkommit under gårkvällen- mitt namn.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vann har du hitta bokstäverna? :)

Svar: Syaffären halonen, mittimot där man kör ner i citymarket grottan inne i stan :)
Linda Sjölund-Åström

2013-11-25 @ 18:17:47

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: