Chili con carne, ris och nachochips ♥

En blåsig dag som denna har det varit skönt att vara ledig och hålla sig inomhus och pyssla med olika saker. jag började med att mysa med katterna. tittade på tv en stund och sedan diskade jag. sedan gick jag ner i källaren och ordnade upp i vårt förråd. sedan förberedde jag kaffekokaren för robbs ankomst från skolan.. det gillade han :) vi var båda jättetrötta, så vi vilade en timme i soffan. piff väckte mig och tyckte det var dags för kvällsmat. katterna fick sin mat, och jag satte igång vår mat. chili con carne med ris och nachos, supergott! nu ska jag ta en titt på lite skolarbeten och sen ska jag och robb äta efterrätt som jag gjorde tidigare idag. citronfromage! fromage är jättegott, och dessutom lätt att göra :) lite lyx i vardagen!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Wow, va mytchi du fick ha gjort på en ledi da! :) Ja brukar allti bli så lat tå ja e ledi.

Svar: Ja ja bruk faktist va väldigt flitig tå ja e leedi, men int me skolarbejt :D haha!
Linda Sjölund-Åström

2013-10-02 @ 18:36:38 / URL: http://tidstjuven.com/
Postat av: Saragunmarie

SV: Nå ja har hadd så myki tråkiga dagar ja nu, så ja måsta slipp ut o jö na. Håri kan ja jo noo ha på flejr fotograferingar, o ja har mejr nya kläder på komand som ja kan ha tå vi far :)

Svar: okej :) bra! fö om du sko ha skicka å sagt åt me så sko vi fast bara ha kona fa ut å ta na dagens outfit osv som du sko ha fått vis på bloggen san :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-03 @ 19:08:46 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Oj, he veta int ja. Ja tänkt tå ja har "tjata" om dähär fotasi så mang gang nu så is int ja fråg na flejr gang innan du sjölv hör åv de att e passar :p Men, ja e troligtvis i Vasa ti sönda, så hör åv de om e sku ga nan dag :) Ja e upptagen lörda eftermidda & kväll men.

Svar: Vi kan si hur e sko va på söndag :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-03 @ 19:19:20 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Ja kom på att e finns en risk att ja måst ti Kovjoki på sönda förmiddag eftersom Robin fyller.. Men om int vi hindar i helgen, tror du e finns nan dag nästa viko som sku ga?

2013-10-03 @ 19:31:21 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: