Någon vänlig själ?

Dagen som började nästan vindstilla och solig har blivit blåsig och regnig. vi sov länge imorse, och då vi väl var uppe satt vi bara och latade oss. sen bestämde vi oss för att åka på en cykeltur, vilket jag tror blev närmare 15 kilometer denna gång. uppförsbackar och motvind på tillbakavägen hade vi också. då vi kom hem gjorde robb jordgubbsmilkshake till oss som vi njöt av framför tv:n. som ni kanske ser så har jag hållit på med menyn ovanför headern idag lite grann, och koderna vägrar att samarbeta med mig! som ni ser är det ungefär en centimeter tills menyn är kant i kant med headern, och jag blir så frustrerad då jag inte får den så! finns det någon snäll själ som har någon aning om hur jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack!! :)

2013-10-07 @ 09:47:22 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: