Ny vecka och nya möjligheter.

Helgen som tillbringades i kovjoki var rätt bra, trots mindre trevliga händelser. vi kom till vasa igårkväll, och jag satt hela kvällen med ett skolarbete..... sov konstigt under natten, och vaknade förstås med en känsla att det är något som inte stämmer. tittar på klockan och konstaterar att alarmet släckts av. typiskt! som tur var det inget viktigt jag missade. efter lunchen hade vi "internationell eftermiddag", vilket var rätt så intressant mot slutet. jag kom just hem och ska bara slöa, laga mat och sedan ska vi veckohandla. ikväll ska jag läsa en bok och inte så mycket mer. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Haha, di har no ingen chans mot en Belgisk Jätte ;) Di blir runt 10kg, så di e stör än Alecia & Nelly ilag :)

Svar: Okej ;)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-29 @ 19:57:30 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: