Skönt med korta skoldagar!

Nu har jag suttit en halvtimme och försökt komma på en bra inledning till detta inlägg, men det går bara inte! jag har alltid problem med det. hursomhelst så sitter jag hemma för tillfället och skriver i min kursdagbok till missbrukarvårdskursen. sedan tänkte jag ta en paus och torka golvet här hemma, och sedan börja skriva på ett annat skolarbete! hade skoldag från 09:15-11:45, så en kort dag med andra ord, vilket är skönt! senare ska jag bara ta det lungt och titta på tv :)
 
Tävlingen är i full gång, och redan är det flera som är med, vilket är jättekul :) jag vill att så många som möjligt ska vara med, så kom igen nu! det hemliga priset är värt ca. 20 € och innehåller verkligen fina saker :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: