Söndagkväll hemma i monäs

Här har det ekat under helgen, så nu tänkte jag skriva ner några rader här före jag går och lägger mig! på fredag eftermiddag storstädade vi lägenheten, packade våra väskor och överlämnade ena nyckeln till min svärmor som ska vara i vasa inkommande vecka :) helgen har jag tillbringat i kovjoki, och kom hem till monäs nu ikväll. har tittat på tv största delen av kvällen och bara latat mig! vanligtvis brukar vi ju vara tillbaks i vasa på söndagkvällar, men nu väntar en vecka "höstlov", därför är jag i monäs :) jag har fullt upp hela höstlovet. jag ska åka hit och dit och hinna med ungefär allt, det är skolarbeten som ska göras och en hemtent på åtta sidor som jag ska ha gjort. så, jag kommer inte vara sysslolös inte. dessutom ska jag fota så mycket jag bara har tid med, och kanske jobba lite kvällstid också :) nu blir det sovdags, godnatt! ♥
 
PSSST.. GLÖM INTE TÄVLINGEN!! den avslutas imorgonkväll :) tipsa alla ni känner!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: