Att ta till sig den ledande rollen..

Jag är helt enkelt så. jag gillar att ha ansvar och vara den som håller ihop, och ser till att det som ska vara gjort blir gjort, därför är nog mina gruppmedlemmar jag gör grupparbete med så duktiga, hehe. då det kommer till ett grupparbete, är jag alltid med på noterna att vara den "ansvariga". dels för att jag inte kan hålla tyst och blir så ivrig att få "styra och ställa", och för att jag vill ha ordning och reda. tror jag? men ibland hade jag gärna gett över slutskedet av arbetet till någon annan, tex. när man ska följa novias skrivregler.. jag håller för tillfället på och sammanstället allas skriverier, och så gör jag en powerpointpresentation i samma veva. sedan ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. hejdå.

Kommentarer
Postat av: irma


Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!

Välkommen!

2013-09-16 @ 22:45:44 / URL: http://granboms.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: