Börjar bli sent..

Sitter och surfar lite nu före läggdags och tänkte skriva några rader här före jag släcker datorn för idag. det har varit en superbra helg hemma i monäs. i fredags var det bastu som vanligt, på lördag var vi en sväng till jeppo och sedan till kantlax för att fira villaavslutning vid vår villa. inga raketer iår, men istället bjöd solen på sina egna fyrverkerier vid solnedgången. bilder kommer imorgon! vi grillade och åt gott, badade balja och njöt av ett spegellungt hav. nu är vi i Vasa igen och kvällen har gått åt att renskriva studiebesöksrapport. tänkte vara ute i god tid redan från början :) före jag går och lägger mig ska jag läsa ett kapitel ur en bok också. jamen, vi hörs igen imorgon. godnatt ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: