En helt vanlig tisdag!

Har varit i skolan från halv nio till ett idag och fortsatt med introduktion, och efteråt pedagogik. som uppgift fick vi att fundera över vår livshistoria och lägga ner det på en A2:ans papper! kan väl inte vara så svårt, hur enkelt som helst att fundera över vad som har gjort oss till de vi är idag, eller? hur har vår uppväxt påverkat oss, och vad har vi lärt oss? för mig är saken rätt så klar, och jag tänkte börja med uppgiften NU!
 
Efter skolan gick jag in till kicks och köpte färgmask till håret, har aldrig testat det förr så jag tänkte göra det nu. så säg mig nu kära läsare, vad har ni för erfarenhet av sånt?.... nu ska jag gå bakåt i tiden och påbörja livshistorian :) hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Tå jag hadd rött hår så använd ja färgmask ungefär vi var tredje tvätt. Superbra!! :)

Svar: Jo ja minns faktist he :) hoppas e funkar lika bra på brunguldröttsvartguld färgat hår :P ja har int önnu komi fram till va färg mitt hår e...
Linda Sjölund-Åström

2013-09-03 @ 14:56:49 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

Haha :D Säkert fungerar e lika bra på te o! ;)

Svar: vi får hoppas he :)
Linda Sjölund-Åström

2013-09-03 @ 18:01:52 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: