Ett litet collage.


Lite smått och gott från h&m som jag på ett eller annat sätt skulle vara i behov av. jeans som är låga i midjan. lång skön huppari. ärmlös skjorta. fodrade skor till vintern då det skall springas omkring med halaren. skor med klack och snören framtill- bara för att jag behöver ett par höstskor-inte exakt dessa men.. stort behov av en väska att ha min skolmapp i- ryggsäcken var ju snygg, men vill jag hellre ha en större handväska?! ska ta mig en titt på ryggsäcken nästa gång jag kliver in i h&m:s dörrar. den vore smidigast på alla vis tror jag! vanligtvis brukar jag inte göra sånahär inlägg, vore det något som skulle intressera er? om det är nåt ni vill veta om mig, om mina framtidsplaner eller om det är något annat speciellt ni vill veta så säg till!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Så myki fint! :D Ja sko lätt konn ta allt i ede kollagi jag å. ;)

Svar: synd bara tå man e fattig studerande :(
Linda Sjölund-Åström

2013-09-14 @ 21:36:44 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: