Fin höstmorgon

Godmorgon! vilken fin höstmorgon vi har här i vasa. jag längtar verkligen tills löven på träden blir mera höstliga, det är ju liksom inte sommar längre, och inte sensommar heller som flera vill kalla det, det är höst, för tusan! hursomhelst. skoldagen är nästan över. kom just hem efter att vi varit på ett studiebesök. nästa lektion börjar halv två, och klockan tre startar gulis på sandö! undrar egentligen vad vi kommer utsättas för? efteråt sticker jag in näsan vid ollis och förhoppningsvis hinner jag hem till idol. jag har blivit förkyld, igen, och känner inte alls för att vara ute och festa hela natten. sånt har varit och farit, helt enkelt! soffan och idol passar mig mycket bättre nu för tiden!
 
Nu ska jag skriva klart en rapport, mysa med katterna, äta något, lacka mina naglar och dammsuga. sedan söker jag mig till skolan för en 45 minuters lektion, snabbt hem för att byta kläder och sedan traska iväg till sandö. ha en bra dag :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: