Ibland måste man prova på saker....

Har haft en kämpig genomgång på moodle om vilka uppgifter vi har på gång och vilka som är på kommande bara för att vara säker att jag hänger med. näe så jobbigt är det nog inte. faktist så gillar jag skolarbeten, men mängden av dem behöver inte gå överstyr. just nu vet vi av två tent. vi har några grupp/paruppgifter att göra och andra småuppgifter. än sålänge kan jag hålla mig lugn! dethär går bra känner jag :)
 
Till kvällsmat blev det risgrynsgröt, med kanel och socker på. första skeden och "första julkänslan" för iår! risgrynsgröten blev verkligen julig, och god förstås. efter maten cyklade jag och robb in till stan, in till clas ohlson. med mig därifrån hade jag akrylfärg, målarpensalar, skiss- och ritblock osv. min tanke med detta är att se om jag alls kan rita/måla om jag är noga verkligen försöker på riktigt. min idé är att jag ska rita/måla av mina favoritfoton som jag själv fotat, och sedan ladda upp här och låta er bedömma/kommentera/kritisera/berömma osv.. jag har inte börjat än, men jag ska! det ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ja gick jo på målningskurs förr ja, o igår tå ja va vi Tiimari så va ja riktigt nära att köp hejm na målardukar o akvarellfärger :D

Svar: okej :D du sko ha köpt :)
Linda Sjölund-Åström

2013-10-01 @ 10:25:33 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: