Jag har varit flitig, men inte här!

Det stämmer. senast jag publicerade ett inlägg var i måndags, och enligt mina beräkningar är det cirkus typ ungefär en vecka sedan. så kan inte en flitig bloggare bete sig. vi kan alltså konstatera att jag, linda, inte är en flitig bloggare! tråkigt men sant, iallafall som det varit i veckan. jag borde skärpa mig, men vi kan skylla på skolan tycker jag :) jag har lagt all min energi som jag haft kvar efter skoldagarna på skolarbeten, duktig som jag är. men är det inte bättre att vänta på spännande uppdatering om allt som hänt, istället för att skriva tusen inlägg/ dag där jag skulla skriva en mening om vad jag kanske kommer att göra senare.. skulle inte tro det! det har vi instagram till :) klicka er vidare till min instagram..

Ja. nu har jag skrivit hälften av allt jag kommer skriva i detta inlägg. nu följer några bilder från förra söndagens höstliga utflykt till vexala! där fotade jag höstfärgade höstlöv, mina fina vandringskängor bland höstlöven (och nu har nästan min Ö tangent gett upp, och jag har inte ens fått med alla Ö:n jag planerat än) och ekollon bland höstlöven :) ja! och en stol under en höstlig lönn, den bilden kommer senare!
 
I onsdags efter skolan åt jag och robb middag på rosso i vasa. det var mums! kvällens evenemang var alltså wasa by night och det betyder kort att man traskar runt till alla pubar och klubbar i vasa och får åtta stämpel då man köper något, och med alla stämpel samlade får man slutligen en tröja. man träffar ju också på massor med folk, inträdet till alla ställen är gratis osv. så, efter middagen for vi till café de paris på kaffe & te, varsin drink på amarillo, följt av pätkisshot på fyra ställen, en varm choklad på cinema bowling och sist en alkoholfri jordgubbsmilkshake på fontana, där vi också fick våra tröjor. där dansade vi en stund, och var hemma redan före tolvslaget. skönt!
 
Nu är vi i kovjoki och har besök av vincent :) vi ska äta pannkaka och senare se på idol :) ha en bra helg allihopa :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: