Måndagen

Sitter här hemma och lyssnar på nittiotalsmusik för tillfället. härliga tider! jag har hunnit med mycket redan idag. hade lektion via adobe connect kl 10:15-11:45 och efter det for jag hem och åt. jag och robb har fört hans bil på service, och så har jag varit på shopping och konstaterat att det är jävligt tungt att gå runt i klädbutiker! kom hem med lite smått och gått, men ingen väska tyvärr, vilket var vad jag också var ute efter. förhoppningsvis hittar jag en i kokkola på höstlovet! jag skulle in en sväng till amalia också då jag äntligen hittat butiken här i vasa, men det glömde jag. snart ska jag laga mat och sedan ska jag och robb till Lidl och veckohandla. vi har aldrig handlat på lidl, så får se nu vad de har att bjuda på..
 
Idag köpte jag stickor, så nu ska jag börja sticka sockor :) MYS

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: