Min fredag

Som alla andra mornar börjar dagen med att min älskling pussar mig hejdå då han ska till skolan, medans jag ligger kvar i sängen eftersom jag oftast börjare senare än han :) min morgon kunde inte börja på ett bättre sätt ♥ jag steg upp lite över åtta och åt frukost, fixade mig, gosade en stund med piff och puff, hoppade i bilen och åkte iväg till skolan. vi hade socialvård och pratade om klienters rätt. det är så intressant som det låter. dock, viktigt! :) vi slutade halv tolv och då jag kom hem var robb redan hemma. vi åt, fajtades med våra värmebatterin i lägenheten, packade och åkte hem till monäs. vi har badat bastu och kollat idol. vi väntar ännu på att se vem som åker ut. de flesta var inte alls bra ikväll, så man är nästan lite besviken. tills imorgon hoppas jag på lite bättre väder så man kan fota lite :) ha en fin helg allihopa. godnatt ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: