Mina favoriter i idol 2013!

 
Nu kan man börja diskutera sina favoriter och icke favoriter i idol tvåtusentretton. här ovan ser ni mina favoriter. översta raden är mina absoluta favoriter! jag blev riktit arg igår när kevin gick vidare efter att under hela sin låt sjungt i fel tonart. ska man vara med i idol ska man väl iallafall kunna sjunga den tonart bändet spelar i. de som röstade vidare honom kan inte vara något annat än tondöva! han borde ha skickats hem för läänge sen.
 
vem är era favoriter? :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Grrr, ja tål int Kevin!! Eftersom an int kan hald se bort från fotbollsplan så ska int an va med i Idol helder!! :@

Svar: Exakt!
Linda Sjölund-Åström

2013-09-21 @ 16:17:41 / URL: http://saragunmarie.blogg.se
Postat av: Saragunmarie

O nu såg ja att vi bara har EJN gemensam favorit - o he e Sandra :D Men hon e absolut bäst åv all!!

Svar: Konsigt jo, men ja har vald ti som har bra röst, har bra sångteknik o e bra på scen, vilket it handlar om ti spex omkring som en galning.... men smaken e som baken! sandra e int allra bäst helder :)
Linda Sjölund-Åström

2013-09-21 @ 19:46:51 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: Saragunmarie

SV: Nä, Jens sjungd int na bra i fridas, men annus tycker ja om an eftersom an e ejn åv ti få som verkligen vågar bjud på se sjölv på scen :) Honde Sara tycker jag e sjukt irriterand.. :p

2013-09-22 @ 12:26:35 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: