Några punkter om mig

• Jag avskyr tomat, äter dock ketchup. avskyr också salt/kryddgurka! jag plockar alltid ut dem ur hamburgare. dock kan jag äta gurksallad?! haha
• Jag är ett stort fan av delfiner, och har hittills gråtit på alla delfinshower jag varit på och till alla delfinfilmer jag sett..
• Jag blir rädd/skrämd/arg/förbannad/ledsen/irriterad/stel av skräck osv, då hundar skäller. det är något av det värsta jag och mina öron vet!!! och det är    ingen skillnad på vems eller vilken hund det är, jag blir stel och får inte ens sagt något om jag ens hade velat det. det är ingen skillnad hur mycket jag      än tycker om alla djur (också hundar) så kan jag inget åt detta, jag är bara så, och det är så många som inte förstår hur det känns för mig.
• Om jag ska äta nötkött ska det vara blodigt allvar! rosa ska jag ha. mört och medium/mediumraw stekt! mmmmmm mums!
• Jag håller inte ett dugg reda på vad som är mode eller inte. jag klär mig i det som känns bekvämt för mig!
 
Där har ni några punkter ni kanske inte visste om mig. eller visste ni? är sånahär punkter roliga tror ni? :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: