Nu får snön komma ♥

Skoldagen bestod av studiebesök från morgonen, en timme, och sen var skoldagen slut. jag gillar skoldagar som dessa, för då hinner man med så mycket annat också. då jag gick ut imorse var det fyra grader, brrr! har suttit några timmar och skrivit ett referat till svenskakursen och är nog klar om någon timme, hoppas jag. först hade jag tänkt fara på lär dig sitza sitzen som ordnas ikväll, men jag orkar inte. istället ska jag och robb hitta på något kul, kanske åka på någon kort utflykt.. det har hunnit bli en grad varmare än imorse, och för en stund sen haglade det, och så någon minut efter var det blå himmel och sol igen. nu får nog snön börja komma, tycker jag :) nej jag skoja, ville bara se hur ni reagerade! jag vill ha höst ännu till november :) men jo, jag längtar nog tills snön kommer, julen och allt vad den för med sig, glögg och allt annat vintrigt :) vad tycker ni om vintern? ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: