Sista september

Tänk att det redan är sista september. imorgon är det oktober, och jag ska börja ta tag i min "hemmaträning" igen. squats, armpressar, plankan osv. bara enkla saker, 15-30 minuter om dagen. min rygg mår inte bra, så jag behöver verkligen sköta om mig själv. tack vare den fulla tutorn på gulisintagningen har jag konstant värk i mitten av min rygg. på höstlovet ska jag boka tid till massören och se vad hon säger. 
 
Det var på minus imorse då jag steg upp, så en stickad tröja fick åka på idag. åt min kära youghurt med bär och fixade mig. skulle tvätta händerna, men inget vatten kom. vattnet var avstängt, igen, utan någon som helst varning. surprise! :) det börjar minsann bli dags för arga lappen snart! nåja, jag for iväg till skolan och hade förskolepedagogik till halv tolv. efter skolan åkte jag med robb och veckohandlade och sedan dess har jag bara tagit det lungt. efter kvällsmaten ska jag göra lite skolarbeten, och om jag hinner ska jag efter lite roligheter till clas ohlsson :) vi hörs!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: