Utan rubrik

Nämen ursäkta mig för att jag uttrycker mig i min egna blogg? det är tydligen fy och skam. det ska alltid vara någon anonym som tror att den vet exakt vem/hur man är. jag var irriterad då jag skrev inlägget (som nu är borttaget) och nu trodde ju denna anonyma person att jag menade precis vartenda ord jag skrivit ner (eftersom den anonyme kände mig såå väl). det är alltså en renoveringsfirma som är två våningar ner och har oljud, inte de som bott där. men de väljer ändå av någon anledning att jobba på kvällen, från middagstid till 22:00, och ta bort vattnet utan förvarning, vilket man inte får då det bor fler människor här i huset som ju behöver vattnet. dessutom är kallvattnet brunt. var det något som var oklart NU då?

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: