Är det påsklov nu eller?

Halå där från ett blåsigt vasa! igår var det full rulle hela dagen. var i skola, skrev rapport, läste på tent och avslutade kvällen med svärmor och robb framför new moon och somnade nästan i soffan. om det inte var full rulle igår så har det säkert varit det idag! har varit på sutidebesök till oravais från skolan från tidig morgon, åt på abc kvickt och stack sedan vidare till skolan för att skriva socialpolitik- tenten, som faktiskt gick rätt bra också! fatta hur skönt det är att äntligen ha den över!! när jag kom hem slängde jag mig på sängen en stund och sedan for jag och robb för att helghandla lite smått och för tillfället är det mat på gång. senare tänkte vi kika in på arnolds en sväng också :)
 
Oj så skönt det är med påsklov, eller? har en deadline på en 3-5 sidig rapport till idag, en till rapport att skicka in idag, en studiebesöksrapport att skriva, en nätkurs att göra under "lovet", kursdagBÖCKER att göra.. och massor mer. så min fråga är: är det påsklov nu, eller? egentligen ja, men ändå inte!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: