Det senaste!

Ny vecka och nya möjligheter! borde försöka uppdatera lite bättre här, men för tillfället har jag ganska fullt upp med skola osv. denhär veckan börjar flera nya kurser, vi har en svår tent nästa vecka som jag måste läsa till varje kväll (vi ska tentera en bok.. i socialpolitik..) men som vanligt är ju allt annat mycket roligare. förra veckan var det ju rörsanering på gång här, så då var piff och puff i monäs, men nu är de här igen och jag får gosa med dom igen ♥
 
Helgen som har varit var bra! vi var i kovjoki hela helgen. på fredagen blev det tortillas och även vincent och gänget kom på besök! på lördagen kom pappa efter oss och så hoppade vi i bilen och for till kannus i en bil, och kom tillbaka i två bilar. här under ser ni nya familjemedlemmen. (bättre bilder kommer en annan dag...)
På lördagkvällen for vi till nykarleby för att umgås med vincent och gänget :) alltid lika trevligt! på söndagkväll for vi tillbaks hit till vasa. det var väl kort och gott om den helgen! Nu ska jag ta min socialpolitikbok och lägga mig i soffan och läsa någon timme.. om jag inte hör av mig vet ni vad jag har på gång. ha det bra tills dess!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: