Att pricka av på "sommarlovsplanlistan"

Före sommarlovet gjorde jag upp en liten lista på saker jag skulle göra under sommaren, och jodå, nästan alla punkter har jag lyckats uppfylla! jag har jobbat på ålderdomshem, vilket har varit väldigt lärorikt, spännande och roligt :) jag har varit en hel del på villan när jag varit ledig och ätit gott och grillat. också badat balja har jag gjort. fotograferat har jag gjort, men inte så mycket som jag kanske hade tänkt till en början. ätit glass i lagomstora lass. cyklat har jag inte ens hunnit med, vilken latmask! jag har ätit massor med bär, inte bara jordgubbar och smultron :) Jag var till Kuusamo med fyra grabbar en helg i augusti och är nyligen hemkommen från Ålandsresan med robb :) Varit med familjen, och åkt på båtutflykter. Lyssnat till regnet som piskat plåttaket, har man minsann fått göra när det öste ner som mest. Åskan har inte heller varit så blyg av sig. mysigt! Jävligt onödigt mycket getingar har det varit, så jag har nog sprungit för livet flera gånger. usch! Varit på stranden och solat och badat har jag också minsann hunnit med flera gånger. vilken värme vi haft denna sommar ♥

 
 
 Och mycket mycket mer. Det har varit en riktigt bra sommar, men det blev kallt lite för snabbt tycker jag. jag var inte klar med 25 + graderna ännu :) Men, hösten är väl nog välkommen. Det är ju så mysigt med filtar, tekoppar, soffmys, ljuslyktor och levande ljus en regnig, kall och blåsig höstkväll ♥

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: