Kuusamo- torsdagen!

Det var en gång tidigare i sommar när jag och robb umgicks med några vänner på netti som vi kom in på idén att åka till kuusamo och fiska. det gjorde vi också. den 31.7 hade vi min bil fullproppad (synd att jag inte tog någon bild på det, men jag lovar, bakluckan var verkligen fullproppad!) och for iväg norrut. jag, robb och tre andra grabbar! runt 12 var vi på plats i Kitka vid stugan där vi under denna helg skulle bo :) här är en bild av utsikten vid stugan. mysigt!




Utsikten dagtid. nej, det var inte mera gräs på dagen :) hehe

 
 
Stugan där vi var var riktigt vid sjön vid ett lugnt område. stugan hade ett sovrum, ett wc, en bastu + dusch, en hall, ett kök, vardagsrum med "bäddsoffor". alldeles lagom :) åtminstone jag och robb sov väldigt bra där eftersom vi annars både här i monäs och i kovjoki har sovit i 25 graders värme hela sommaren, nu var temperaturen under 20! skönt. 

 
Nästa dag började äventyret ...

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Ser väldigt mysigt ut! :)

Svar: He vare å! :) ikväll kommer fredagens bilder upp :)
Linda Sjölund-Åström

2014-08-13 @ 10:05:32 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: