En liten kvällshälsning ?

Jag har haft jullov redan i en vecka ungefär, men först ikväll begav jag mig iväg norrut över jullovet. denna dag har gått åt till att slöa från morgonen i vasa, packa med allt man kan tänkas behöva under jullovet, ätit upp allt i kylskåpet som behövs ätas upp när det blir till lov, vi har plockat allt i bilarna, vi har fikat på arnolds.. och ja, nu sitter jag i mitt rum i monäs och är snart påväg att lägga mig. imorgon är det fredag och då ska jag och robb åka och hämta vår skrivbordsskriva (äntligen) och sen över helgen kommer jag vara i kovjoki...




Nu under jullovet finns det så mycket jag ska försöka hinna med. på måndag ska vi handla all julmat, granen ska läggas fram och pepparkakor ska bakas, och julgodis förstås! sen blir det julafton och juldagen och jul annandagen.. men nu var det inte det jag menade! vad jag menar att jag vill hinna med är bland annat: att fotografera mycket, vara utomhus mycket, pyssla med olika pysselprojekt, shoppa med sara i kokkola (vilket redan är inplanerat och datum bestämt!), jag ska klippa mig och förnya frisyren lite!! och sen ska jag också använda presentkortet till kosmetolog Lina, som jag fick till pris under bloggjulfesten... ja, det är med andra ord en hel del jag har i planerna. men inget jobb, så det betyder att jag får sova hur länge jag vill och vara uppe hur länge jag vill! och sen ska jag se till att bara ta det lungt, trots alla saker jag vill hinna med..



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Fint!

Svar: Tack tack!
Linda Sjölund-Åström

2014-12-21 @ 18:27:49 / URL: http://fotokonst.blo.gg/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: