EN LÖRDAGSLISTA


5 böcker du gillar:
♥ Receptböcker
♥ Inredningsböcker/tidningar
♥ Jag läser inga böcker egentligen...

5 filmer du gillar:
♥ Hobbitfilmerna
♥ Twilightfilmerna
♥ Fast and furious- filmerna
♥ Grease
♥ Eight below

5 teveserier du gillar:
♥ Pretty little liars
♥ The vampire diaries
♥ Orange is the new black
♥ Lost
♥ Sunset beach

5 band / artister du gillar:
♥ Ed sheeran
♥ Dire straits
♥ Meghan Trainor
♥ Paramore
♥ Ariana Grande kanske?

5 låtar du gillar:
♥ Thinking out loud
♥ Lips are moving
♥ Break Free
♥ Blame
♥ Beautiful day

5 färger du gillar:
♥ Vinröd
♥ Beige

♥ Blå
♥ Vitt
♥ Rosa

5 maträtter du gillar:
♥ Tortillas/Tacos
♥ Pajer
♥ Fiskrätter av alla de sorter
♥ Soppor
♥ Pasta

5 drycker du gillar:
♥ MJÖLK

♥ Fanta
♥ Citronvatten
♥ Juice
♥ Saft

5 sorters godis du gillar:
♥ Hallon-lakrits döskallar
♥ Choklad
♥ Fruktgodisar
♥ Djungelvrål
♥ Nappar

5 djur du gillar:
♥ Katter
♥ Kaniner
♥ Marsvin
♥ Delfiner
♥ Elefanter

5 länder / platser du vill åka till?
♥ Italien igen!
♥ Karibien
♥ USA
♥ Hurtigrutten i Norge
♥ Sydafrika


 

Vilken linje / skola går du? Trivs du?
Yrkeshögskolan Novia i Roparnäs, Det sociala området- Socionom 3,5 år (på mitt andra år nu). Jag trivs jättebra och är så lycklig över att jag får gå just den utbildningen!

Hur lång är du? Hur mycket väger du?
161,5 cm och 58 kg

Var bor du? 
I Vasa! men är hemma från Monäs 

Varför bloggar du? 
För att dela med mig av sånt jag tycker om, för att själv gå tillbaka i arkivet och läsa om allt och mycket mer!

Vilka bloggar läser du dagligen?
Tidstjuven- Maria Frände, Elin Kero, Carola Ekman, Bästisen Saras blogg ♥, Mimmis, Janinas och många fler! det finns så många bra bloggar!

Favoritmat? Favoritfärg? Favoritklädaffär?
Någon fiskrätt kanske? Vinrött. H&M, Gina tricot, Vero moda, Cubus, Lindex m.m.

Vad vill du bli när du blir äldre?
Socionom! med barn som profiliering och behörig barnträdgårdslärare för barn under 6 år!

Är du nöjd med ditt utseende?
Ja det är jag!

Din ögonfärg? Din naturliga hårfärg?
Blå! Min naturliga hårfärg är brunt.

Bär du på en stor hemlighet just nu?
Om jag har det kan jag väl inte säga att jag har det? då blir ni ju nyfikna! alla har väl hemligheter...

Ditt favoritprogram? Favoritparfym? 
Svenska hollywoodfruar, idol, inte okej. Favorit parfymerna är escadas parfymer, mexx och victorias secret!

Vart hade du flyttat om du hade kunnat flyttat vart du än vill?
Lappland?

Vad för sorts musik lyssnar du på?
Allt förutom punk, hårdmetal och rap.

Den bästa filmen någonsin?
Det finns många bra! men Titanic, Twilight och Avatar kanske?

Den bästa låten någonsin?
De är alldeles för många så jag kan inte ens nämna en.

Om du hade fått välja, vad hade du helst velat bli.. en världskänd sångerska eller skådespelerska?
Detdär första.. 

Hade du kunnat vara med i Big Brother?
Nej!

Är dina föräldrar skilda? Har du syskon?
Nej! jag har två tvilling-småsyskon på 18 (snart 19)

Den bästa bloggen?
Min egen? njäe men.. Elin Keros blogg, Tidstjuven, Blondinbella med flera..

Vad väljer du, lugn mysig hemmakväll med pojkvännen eller en vild & härlig utekväll med väninnorna?
En lugn och mysig hemmakväll med min fästman RÅPERT såklart.. eftersim jag inte har ett sådär värst stort gäng med väninnor. är alltid ut tillsammans med Robb och 5-7 andra karlar..

Är du helsvensk? Varifrån hade du velat vara?
Jag är helfinlandssvensk. och eftersom jag är från österbotten vet jag ju inte av något bättre heller.

Vad heter du i andranamn? 
Nathalie

Vad hade du velat heta?
Jag är nöjd med det namn jag har fått!

Vill du ha barn i framtiden? Hur många? Namn?
JAAAA! önskar att framtiden sku kunna vara redan imorgon.. men vi vill ha 2-3 barn och några namn säger jag inte nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

tror jag ska sno din "5-i-topp"-idé :) Fast länkar förstås till din blogg i inlägget! ;)

Svar: Det kan du göra :)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-20 @ 21:38:36 / URL: http://www.marvelicious.blogg.se
Postat av: aonym

Vilket redigeringsprogram använder du?

Svar: Svaret hittar du här: http://lindasjolund.blogg.se/category/kamerautrustning.html
Linda Sjölund-Åström

2014-12-22 @ 11:07:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: