Första december ♥

Godmorgon på er. (HAHA! okej vem försöker jag lura? dethär inlägget är tidsinställt & jag ligger fortfarande och sover!!!). men jag är bra att planera en dag framåt, så det gör nog ingenting ska vi hoppas. okej, in i framtiden med oss: Nu är vi sådär plötsligt och mittiallt inne i december månad & snart börjar det äntligen bli lite ljusare ute, hoppas jag iallafall.. Det är första december och dagen till ära har vi självstudier. jag är alltså ledig idag. (ligger ju fortfarande och sover om ni minns?) planerna för dagen är att diska, fota julmyset i lägenheten, pyssla om jag hinner, skolarbete, veckohandla med gubben och mysa med piff och puff hela dagen ♥
 
Nu när det är december betyder det att man kan delta i massor av roliga julkalendrar/tävlingar på hemsidor och bloggar. jättekul tycker jag! så idag kommer jag troligtvis också klicka mig in på bloggar och hemsidor som innehåller tävlingar och pröva på lyckan och se om jag vinner något. jag brukar alltid dra till med ett litet rim också i jul/vinter-tävlingar, bara för att jag kan! nu ska ni alla ha en superbra dag, så hörs vi senare! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: