Julmys i köket och i vardagsrummet ♥

Lite julmys från sovrummet har jag ju redan bjudit er på, så nu tänkte jag bjuda på lite mer från både kök och vardagsrum. i köket hade jag först bara en stjärna i fönstret, men eftersom vi alla andra år haft en ljusstake där också, la jag den dit tillsammans med stjärnan. kan inte riktit bestämma mig om det går bra ihop eller inte. i köket har vi också julgardiner, en mysig bordsduk med stjärnor och tomtenissar och förståss lite ljus!



I vardagsrummet har vi egentligen bara stjärnan i fönstret, den vita julgranen, någon tomte och that's it! ja, och vimplarna hänger ju ovanför fönstret också. jag tycker ändå inte man behöver ha överdrivet med pynt, det ska ju ändå bortstädas sen om bara någon månad... 


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Supermysigt! :D

Svar: Tack tack ^^
Linda Sjölund-Åström

2014-12-03 @ 14:52:28 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: