Kvällen före julafton ♥

Det är kvällen före julafton. dan före doppare dan och ännu har jag inte lyckats hitta julkänslan hur jag än har försökt leta. idag har jag städat huset, tankat bilen och klippt av mig håret hos frissan. sen har jag lagt julklapparna under granen, bakat pepparkakor och druckit glögg. jag har färgat lillasysters hår, badat bastu och myst med piff och puff. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen också!



Tänkte försöka ta mig upp från morgonen imorgon (9-10 tiden) och fota lite mysiga julbilder inomhus och utomhus. sen blir det julegröt med limpa mitt i dagen, kaffe med alla sorters julgodis och sen till kvällen blir det julmat och då har robb också kommit hit ♥ kalle anka får vi ju inte missa, och sen en 7 tiden öppnar vi julklapparna som finns under granen. jag hoppas julkänslan hoppar på mig sen imorgon också. Godnatt, vi hörs igen när julen är klar- firad!


 
God Jul till er som kikar in på min blogg! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: