Om denna fredagskväll och morgondagens program!

Idag har jag haft skoldag från 9:15 - 14:00 och efter det for jag till minimani och helghandlade. när jag kom hem gick jag och torkade lite damm och bara tog det lite lungt för en gångs skull. efter kvällsmaten körde jag robb och tre andra julfestklädda karlar till Veo. Nu ska jag snart ta en varm dusch, packa i väskan inför morgondagen och sen titta idol resten av kvällen, för mig själv, med choklad, glögg och pringles.. såfort idol är slut måste jag gå och lägga mig, för att åtminstone få sova nååågra timmar inatt så jag orkar med något imorgon.....



.... För imorgon åker jag iväg till Ikea Haparanda med Jennifer! wohooo! detdär med bussen blev lite komplicerat, så jag kommer vara tvungen att åka till oravais istället för att få stiga på i vasa som det egentligen är menat enligt programmet, men för allt besvär fick jag resan gratis bara jag tar mig till oravais, så jag är nöjd ändå! heheh.. så, jag kommer starta från vasa där runt en 4:30 inatt med musik på högsta volym, kallt i bilen och battery att dricka. 5:30 startar bussen från oravais och ca 11:30 kommer vi vara framme i Haparanda enligt programmet! Så en liten varning bara på att det inte blir någon som helst uppdatering på bloggen imorgon.. bara på instagram! tack & hej :)

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Ååh, kul med en IKEA-resa. :D Hoppas att du hittat mycket fint!

2014-12-06 @ 17:04:01 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: