Om lite ditt som datt




Det känns som att det är helg om och om igen just nu. julen är som tur över, men så kommer nyår emot och det hela känns så icke vardagligt på något vis. Här har ni en som börjar längta efter lite vardag igen med vanliga rutiner och inget annat trams. jullov har vi fortfarande och min tanke inför det var att jag skulle hinna göra så mycket alltmöjligt här hemma, som att pyssla, fota jättemycket osv. har jag gjort det? nej! imorgon är det nyårsafton och från förmiddagen blir det nog lite pyssel, kanske lite fotande. bara inte all snö regnar bort inatt? .....


 
 
Igår blev det en heldag i Vasa med pappa, lillasyster och hennes kar. vi gick i lite butiker och så var ju jag fram via lägenheten för att kolla läget också! lilla julgranen har fällt barren, så det blir punkt ett att ta itu med då vi far till vasa igen. igårkväll for jag till kovjoki och idag har jag och bästa Sara varit i kokkola hela dagen. vi shoppade som vildingar, åt gott på arnolds och hade en riktigt kul och stressfri dag ! nu är jag allt slut och skulle kunna gå och lägga mig med detsamma. en timme till ska jag väl orka va uppe. det var allt för idag! vi hörs :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: