Torsdagen, pressen? tips emottages..

Har funderat om jag alls ska skriva något inlägg idag eller inte, för faktist har jag egentligen inget intressant att komma med. nej ni hörde rätt, inga bilder, ingen inredning, inget pyssel / DIY, inga recept på smarrigheter, ingenting! känns lite efter bloggjulfesten som att jag har lite press på mig att skriva bra inlägg varje dag och variera och hålla på. men idag tänker jag helt enkelt vara lite tråkig, och försöka undvika dendär pressen. för man behöver ju inte blogga varje dag, tycker jag. bra inlägg kräver tid, och som studerande finns inte dendär tiden varje dag kan jag berätta för er. jag vill helst göra fina inlägg med bra bilder, välskriven text osv. allt det tar tid. ibland är det också svårt att veta vad man ska bjuda er på, så nu önskar jag mig något av er och jag vore mer än tacksam om så många som möjligt vill komma med förslag:
 
 
♥ Vad vill ni se här på bloggen?, Vad gillar ni mest här på bloggen? Vad vill ni läsa om? Vad saknas på min blogg?

 
 
 
Nu är det upp till er och jag tror och hoppas ni har många bra förslag på lager till mig. Tack på förhand. Så, den dagliga beskrivningen av dagen.. Jag haft första hjälp kurs från 08:30-13:00, diskat, vilat framför tv, räknat i läkemedelsräkningskompendiet och bara tagit det lungt och försökt sitta så lite som möjligt vid datorn. robb har provat outfits för morgondagens "julfest" som han ska på på kvällen, så där har jag hjälpt lite att välja och gett tips osv. nu blir det snart läggdags, för imorgon blir det skola hela dagen. vi hörs imorgonkväll och då lovar jag er lite bättre inlägg än idag! 

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

Ge shoppingtips (mode, inredning osv.), fota dagens outfit en viko i streck, skriv fem pinsamma saker om de sjölv, tips om dina fem favoritbloggar, lägg ut ditt favoritrecept (både sött & salt), skriv ett "hiss & diss"-inlägg, skriv om fem grejer som gör de arg, vis gamla bilder på de sjölv.. Nu har du liti att funder på ;)

Svar: Tack ;) to e enda som ha årka svara hittills! tycks vara väääldit svårt at skriv några rader ;)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-05 @ 15:01:25 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/
Postat av: S.

Hur firar ni julen hemma hos er? Favorit jul låt? gärna mera tips på julpyssel. Eller bara fina julbilder för du tar verkligen jättefina stämningsfulla bilder! eller julbilder från förr. Bästa julminnet och annat juligt :D En favorit outfit. Ditt favorit smink. Bilder på hur du har sett ut genom åren. En film som ger dig julstämning? Och om du tittar på idol, vem tror du att vinner ikväll? ;) Ha en fin kväll!

Svar: Tack för ditt svar! :)
Linda Sjölund-Åström

2014-12-05 @ 16:12:30
Postat av: Saragunmarie

Jå he e liti trögt ibland ;)

2014-12-05 @ 16:28:52 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: