Vardagsfunderingar

Hej på er! tänkte göra en kort uppdatering om vardagliga saker nu innan jag laddar upp lite andra inlägg. igår hann jag med väldigt mycket. från förmiddagen satt jag och skrev på en hemtent med deadline nu på fredag. på eftermiddan och kvällen handlade jag julklappar, är ännu inte klar, men resten köper jag imorgon! resten av kvällen gick åt att paketera in alla julklappar. tog nästan t r e   t i m m a r !!! då jag var klar med det gjorde jag en hemtent via moodle före jag gick och la mig.
 
Idag har jag tvättat kläder, ätit på rax med mamma och pappa som kom hit för julklappshandling :) vi for runt till lite ställen och sedan körde de hem mig igen. nu lyssnar jag på julmusik och ska sitta och göra lite inlägg till bloggen och ikväll ska jag och robb baka pepparkakor och sedan äta någon av dom och dricka glögg och ha det mysigt ♥ 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: