Det ringde på dörren och jag fick panik

 
När jag ännu var hemma imorse och strosade omkring plingade det plötsligt på dörren.. två gånger också, och jag fick nästan panik. jag öppnar inte dörren här om ingen ringt och sagt att de kommer hit före, annars får man stå utanför. som tur hörde jag att personen på andra sidan var och prasslade i brevluckorna bredvid, och jag väntade faktiskt ett paket, så till slut öppnade jag dörren och fick mitt paket från buzzador som innehöll tre olika bortshuvuden och en tandkräm från oral-b. vi har nyligen köpt varsin eltandborste, och kampanjen på buzzador kunde inte komma mer lämpligt! borsthuvuden till eltandborsten är dessutom ganska dyra, så detta var ju helt superbra för oss studeranden :) nu skall borstarna och tandkrämen testas :) 

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Kul! :D Jag har också fått de där och ser fram emot att testa dem.

Svar: Va skoj :D
Linda Sjölund-Åström

2014-02-12 @ 12:50:31 / URL: http://tidstjuven.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: