Happy valentine's day ♥

Halå där alla fina läsare. idag är det fredag & alla hjärtans dag/vändagen. robb pussade mig hejdå som vanligt när han skulle fara iväg till skolan, jag har varit ledig och sovit till 12, hehe! utvilad till max hoppade jag i bilen och for in till stan för att handla lite smått och gott nu när det ändå är denna speciella dag. till sist gick jag in till mc donalds och köpte en bigmac hamburgare till mig själv som jag åt när jag kom hem, romantiskt va? ;) nu väntar jag på att min älskling ska komma hem så jag får attackera honom med pussar och kramar, sen kommer vi så småningom åka iväg norrut till monäs och spendera helgen där. ni ska allihopa ha en underbar fredag, äta choklad eller geléhjärtan, och så hörs vi igen en annan dag!
 
 Avslutar med en mycket fin låt, som man också kan höra i slutet av andra hobbitfilmen :) I see fire med Ed Sheeran :)

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack! :)

2014-02-16 @ 12:24:05 / URL: http://saragunmarie.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: