Lite alltmöjligt

Återigen har det gått en vecka sedan jag uppdaterade. att blogga har verkligen inte varit favoritsaken att göra den senaste veckan, men nu när jag är hemma i vasa igen och allt så kommer jag troligtvis uppdatera mer, kanske.. det är fredag idag, och jag har alltså kommit tillbaks till vasa för att spendera de tre sista dagarna av sportlovet här, i lugn och ro med piff och puff. jag har finska tent på måndag och onsdag som jag måste läsa till hela helgen. trevligt.. robb kommer vara i kovjoki i helgen men kommer hit på söndag igen :) jag kom hit vid 2 tiden och har packat upp väskorna, helghandlat, ätit och ska nu vattna mina blommor, färga håret & bada badkar, mysa i soffan med piff & puff och se på let's dance och äta grönsaksstavar med dipp.
 
Ett inlägg om sportlovsresan till LEVI kommer upp om en liten stund också :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: