Snart, snart!

Som ni kanske ser håller bloggen nu på och får ett lite vårigare utseende. ännu återstår lite fix med dropdownmenyn, den är allra svårast, om ni frågar mig. sedan kommer också någon bakgrund att dyka upp såfort jag fått gjort en. några kommentarer hittils? vad tycker ni om den nya headern? bara allt blir klart kommer det bli riktigt super tror jag, tills vidare får det duga såhär :) SNART så! nu blir det läggdags, imorgon är jag ledig, det är fredag, det är alla hjärtans dag, och vi hörs igen imorgon ♥ godnatt!

Kommentarer
Postat av: Saragunmarie

SV: Tack! <3 Vi måst råkas så fort som möjligt san!

Superfin header!!

Svar: Absolut! & tack så myki :)
Linda Sjölund-Åström

2014-02-14 @ 05:24:25 / URL: http://saragunmarie.blogg.se
Postat av: nicolina

fiint! :)

Svar: tack tack :)
Linda Sjölund-Åström

2014-02-16 @ 20:22:46 / URL: http://nicolinaa.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: