En underbarn helg! ♥

Det har varit en underbar helg! i fredags efter praktiken körde jag raka vägen mot vasa och lägenheten, där jag välkomnades med en stor varm kram och en bukett gerbera-blommor (en av mina favoritblommor) :) ♥ efter att jag pustat ut for vi och helghandla och sedan tillredde vi lite lyxig mat till oss två. kvällen bestod av mys med både katter och robb, lite playstation, tv och sånt smått och gott. det blev äggröra, bacon och rostat bröd till frukost på lördag morgon med vacker utsikt av skinande sol och rimfrost i träden :) vi traskade in till stan och gick i lite butiker, och sedan for vi hem igen. efter kvällsmaten for vi till tropiclandia och plaskade i lite mer än en timme, och senare på kvällen blev det film, och godsaker på bordet! på söndag sov vi länge, precis som det ska vara! vi for ut på utflykt med bilen, fotade lite osv. klockan åtta på kvällen for jag till monäs igen, fastän jag mycket gärna hade stannat med robb i vasa. det har varit en superduper helg! ♥
 
Nu är det måndag igen och min tredje vecka på praktiken är igång. tiden har verkligen gått fort. nu ska jag vila tills maten är klar, sen ska jag fixa lite bilder och skriva skolarbete. lite bilder kommer upp här senare, så håll utkik :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: