Ett kärt återseende!

Min andra vecka på praktiken är redan igång och allt går riktigt bra. imorgon kommer min lärare på besök för att se hur det går för mig. Det är ganska skönt att vara "ledig" från skolan tänkte jag idag, och så kom jag ihåg de två stora uppgifterna vi har att göra tills vi börjar igen.. praktikrapporten är en av dem, 5-7 sidor lång, och sedan en ganska svår uppgift på 7-10 sidor som jag tänkte börja med NU fast jag inte alls har lust. så nu tänkte jag fråga om någon har lite motivation till att göra skoluppgifter till salu? jag saknar nämligen det för tillfället, för det finns ju massor med annat skoj man kan göra. allra bäst är väl om jag sätter igång, då får jag ju undan det fortare också :)
 
Visst har vi underbart väder nu också :) kallt så det biter sådär skönt på skinderna, och så var solen fram idag första gången på fleeera veckor, kärt återseende kan man säga :) jag älskar snö och kyla! den som klagar nu kan ju inte vara klok :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Din Bloggadress:


Din Kommentar: